Friday , 27 November 2020

Benefits Of Almond Oil For The Face Urdu

Benefits Of Almond Oil For The Face Urdu
Benefits Of Almond Oil For The Face Urdu

بادام کا تیل
اسے جلد کی فطری نمی بحال اوربرقرار رکھنے کیلئے شہرت حاصل ہے خشک اور کھینچی کھینچی جلد پر اس سے مساج کیجئے۔ چہرے کے ساتھ دیگر کھلے حصے جیسے ہاتھ‘ گردن اور پائوں پر بھی مساج کیا جاسکتا ہے۔ جلد کی غذائی ضروریات پوری کرنے کے ساتھ زخم کے نشانات بھی بھرتا ہے۔ خشک موسم میں اس کی افادیت سے بھرپور فائدہ حاصل کیا جاسکتا ہے جب بھی جلد کی نورشنگ کیلئے مصنوعات کا انتخاب کریں پراڈکٹ کے اجزا میں بادام کے تیل کو خریداری کی لسٹ بھی ضرور شامل کرلیں۔
چہرے کے بہت سے بنیادی مسائل مردو خواتین دونوں میں یکساں پائے جاتے ہیں‘ دانے بلیک ہیڈز اور خارش چہرے کے علاوہ بازوئوں اور ٹانگوں پر بھی نمودار ہوسکتی ہیں۔ جلدی مسائل فطری غذائی اجزا سے درست کیے جاسکتے ہیں۔ قدرتی طریقہ علاج ناصرف سستے بلکہ بآسانی استعمال کیے جاسکتے ہیں۔
دانوں سے نجات حاصل کرنے کا ایک آزمودہ اور جلد اثر کرنے والا طریقہ یہ ہے کچے لہسن کا رس لیموں کے رس کے ساتھ ملا کر دن میں ایک بار لگایا جائے دانوں کے ساتھ ان کے بننے کا عمل بھی ختم ہوجائیگا‘ ہوسکتا ہے کہ جلد پر جلن خارش یا کھچائوکا احساس ہو لیکن یہ نسخہ بہت تیزی سے اثرکرتا ہے آپ یہ ترکیب دن میں دوبار بھی دہرا سکتی ہیں اس کا انحصار جلد کی حالت پر ہوگا۔

Check Also

Lassi Ke Fawaid In Urdu

  لسی میں پنجاب اور بہت سے ممالک کےلوگوں کی جسمانی صحت کا راز پنہاں ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *